Monday, September 28, 2009

Another Blumenthal Blunder

Legal News Line is reporting that AT&T has had enough of AG Blumenthal campaigning against their decision to reduce their workforce and now pointing out some serious inaccuracies in the AG's argument.

AT&T called Blumenthal's Wednesday statement regarding the company surplusing 75 Connecticut jobs "unfounded and already discredited." It also criticized Blumenthal for railing against a business deal, one which already has been made - nine years ago.

"Awash in money as it stands ready to spend $60 billion to purchase MediaOne, AT&T is hanging up on Connecticut families and consumers," Blumenthal said Wednesday.

AT&T spokesperson Walt Sharp said that is not accurate.

"MediaOne was, in fact, an acquisition by AT&T Corp., one of the predecessor companies of AT&T Inc. in 2000, or nine years ago. You can easily validate this on the Internet," he said.

"This information is totally bogus and it is laughable that the AG of the state of Connecticut would include such inaccurate information as an example of AT&T being 'particularly pernicious because the company is investing billions in new ventures.'

"This is a serious matter of jobs and the Connecticut economy. Having basic information like this wrong should impugn the credibility of everything that's said."

Perhaps Mr. Blumenhal should check his facts before launching his next campaign against job creating business in our state.

No comments:

Post a Comment

Please keep it clean on topic.
If you are trying to send ACR a message use email instead: